Mango
Zadie are fibroame care se transformă în interiorul ei; când apare jobul mult-visat, e nevoită să-și înfrunte boala înainte ca excrescențele nedorite să îi acapareze viața și cariera.
Zadie este o florăreasă independentă care suferă în taină de fibroame, dar este hotărâtă să-și ducă cariera la următorul nivel. Când apare un job de vis, Zadie caută ajutor ca să-și controleze corpul în schimbare, însă excrescențele nedorite amenință să pună stăpânire pe tot.