Playgrounds of the rich and famous
Turează Lamborghiniul, lustruiește diamantele și vizitează cele mai bogate destinații ale lumii alături de „Playgrounds of the Rich and Famous”. De la însoritul St. Barts la piscurile înzăpezite din St. Moritz, trecând prin St. Tropez, Hamptons, Monaco și multe altele, această serie somptuoasă ne plimbă prin locurile luxoase pe care le alege de obicei elita putred de bogată a celebrităților.
Turează Lamborghiniul, lustruiește diamantele și vizitează cele mai opulente destinații ale lumii alături de „Playgrounds of the Rich and Famous”. De la însoritul St. Barts la piscurile înzăpezite din St. Moritz, trecând prin St. Tropez, Hamptons, Monaco și multe altele, această serie somptuoasă ne plimbă prin locurile luxoase pe care le alege de obicei elita putred de bogată a celebrităților. Prin intermediul celor direct implicați, scoatem la iveală secretele acestor destinații exclusiviste și decadente, aflăm ce anume i-a atras inițial aici pe cei privilegiați și spunem povești scandaloase despre lucrurile pe care le fac cei bogați și vestiți cât timp stau în aceste locuri.
În acest episod, ne aflăm la St. Tropez, o destinație populară și exclusivistă a vedetelor.
În acest episod, trecem apa și ne îndreptăm spre Hamptons, destinația americană a celor ultrabogați.
În acest episod,suntem în St. Moritz, stațiunea alpină care susține că a inventat turismul hibernal.
În acest episod, ne îndreptăm spre cea mai vestită destinație a bogăției și luxului suprem, Monaco.