Întâia profeție
Un film horror psihologic, „Întâia profeție” este prequelul cunoscutei francize horror Omen. Margaret Daino e o tânără călugăriță novice americancă trimisă la Roma să înceapă viața în slujba bisericii, lucrând într-un orfelinat. Ea se împrietenește pe loc cu fata cea mai în vârstă din orfelinat, Carlita, care, ca și Margaret, are probleme de sănătate mintală. Dar la scurt timp se confruntă cu tenebre care o fac să-și pună credința la îndoială și descoperă o conspirație înspăimântătoare care încearcă să înfăptuiască nașterea răului întruchipat.