Minciuni adevărate
Când un agent secret află despre relația extraconjugală a soției sale, el o urmărește și își folosește resursele puse la dispoziție de jobul pe care l-a ținut ascuns.
Arnold Schwarzenegger este agentul special Harry Tasker, un spion de top în sectorul ultra-secret Omega, care, pe lângă altele, dansează și tango - deși pentru soția sa neglijată, Helen (Jamie Lee Curtis), el este doar un vânzător de computere anost. În timpul în care Harry era ocupat să elimine teroriști, Helen a acumulat secrete. Dar când viețile lor duble se ciocnesc în mod neașteptat, Harry și Helen se trezesc în ghearele teroriștilor internaționali, luptând pentru a-și salva nu numai căsnicia, ci și viețile.