Secretele albinelor
Exploratorul Bertie Gregory dezvăluie lumea ascunsă a albinelor, evidențiind rolul lor vital în polenizarea hranei de pe glob și inteligența lor remarcabilă.
Exploratorul Bertie Gregory de la National Geographic explorează viețile extraordinare ale albinelor, unele dintre cele mai importante viețuitoare de pe Terra. De-a lungul a trei ani, camere speciale au deschis o fereastră rară către interiorul unui stup, dezvăluind lumea sa ascunsă. Cu peste 20.000 de specii de albine care polenizează o treime din hrana lumii, acest serial le descoperă arhitectura uimitoare și inteligența, dezvăluindu-le secretele.