Inside Out Classic: Washington Capitals vs. New York Rangers
„Întors pe dos” se întâlnește cu NHL! În direct de pe Insula Hocheiului din mintea lui Riley, are loc primul „Clasic Întors pe dos”. Pregătește-te pentru o confruntare plină de emoții! Bucuria, Tristețea, Anxietatea și restul Emoțiilor lui Riley fac echipă cu Washington Capitals și New York într-un meci animat în timp real, direct din Lumea Minții din „Întors pe dos”.