Mickey Go Local
Mickey și prietenii săi explorează tot ce e mai frumos în Singapore și Malaiezia - de la mâncare la îmbrăcămintea tradițională și la arhitectura emblematică modernă. Uneori ei sunt turiștii hoinari, iar alteori, localnicii care îți prezintă modul lor de viață, dar de fiecare dată reușesc să se găsească în situații comice și distractive.
Mickey și Minnie explorează pădurea tropicală locală și dau nas în nas cu un pui de urangutan!
Nimeni nu poate refuza sendvișurile cu kaya, kopi și teh pregătite de Minnie, dar nu mai este kaya!
Este Anul Șoarecelui. Mickey și Donald sunt gata să uimească pe toată lumea cu Dansul Leului.