Albă Ca Zăpada de la Disney
Descoperă varianta musical a celebrei animații a lui Walt Disney. Vină alături de Albă ca Zăpada în aventura prin pădurea magică, unde se ascunde de Regina cea Rea și-i cunoaște pe adorabilii Rușinosul, Somnorosul, Hap-ciu, Bucurosul, Mutulică, Morocănosul și Înțeleptul, care i se alătură pentru a salva regatul.