Bizaardvark
Cele mai bune prietene, Paige și Frankie, iau cu asalt lumea blogurilor video cu canalul lor ciudat de comedie online „Bizaardvark”. După ce ating 10.000 de abonați, aceste prietene foarte bune sunt invitate să-și producă videoclipurile la influențele studiouri Vuuugle. În acest mediu grozav – și cu ajutorul prietenului de lungă durată și al agentului în vârstă de 12 ani Bernie, plus alte staruri din Vuuugle Dirk și Amelia – aceste prietene foarte bune se lansează în aventuri comice în încercarea lor de a domina blogosfera.