K.C. sub acoperire
Eleva de liceu K.C. Cooper e sub acoperire, fiind desemnată cel mai nou agent secret al guvernului! Urmărește-o în timp ce află că a crește într-o familie de spioni înseamnă să faci împreună orice misiune.