Borley Rectory
Borley Rectory, cea mai bântuită casă din Regatul Unit, prinde viață în acest film animat premiat. Celebrele sale povești cu fantome, care au fascinat publicul încă de la sfârșitul anilor ’20, sunt reimaginate într-o manieră stilizată și înfiorătoare. Cu Reece Shearsmith în rolul naratorului.