Frați și surori
Se urmărește felul în care familia Walker descoperă cum e viața în secolul 21, după ce moartea lui William, patriarhul familiei, îi lasă pe frați să se descurce singuri cu tentații, înșelătorii și suferințe.
Familia Walker din Ojai, California, este compusă din cinci frați: Sarah, Kitty, Tommy, Kevin și Justin. Aceștia au fiecare suferințele lor și sunt profund implicați unul în viața altuia. Moartea patriarhului William îi lasă pe frați să se descurce singuri cu tentații, înșelătorii și suferințe. Frați și surori explorează ce înseamnă o familie a secolului 21, în timp ce frații fac eforturi să își accepte părinții ca oameni, cu defecte și contradicții.