Acțiune și aventură, SF
Când un genial creator de jocuri video (Jeff Bridges) accesează serverul fostului său patron, e transportat în incredibila lume virtuală şi devine parte a jocului pe care l-a creat. O aventură epică pe care o veţi îndrăgi cu toţii.