Ultimatumul lui Bourne
Matt Damon (câștigător Oscar) este din nou Jason Bourne, asasinul profesionist. După ce și-a pierdut memoria, după ce și-a pierdut și iubita, nimic nu-l mai sperie, nici măcar ploaia de gloanțe care se abate asupra lui din partea unei generații noi de asasini antrenați, care-i urmăresc fiecare mișcare și care vor face orice pentru a-l împiedica să-și afle adevărata identitate. "Ultimatumul lui Bourne" revine cu acțiune de-ți stă inima-n loc, cascadorii mortale și tensiune maximă.