Curierul
Unui mercenar livrator i se dă lumea peste cap când un pachet pentru care a fost angajat să-l transporte se dovedește a fi o femeie frumoasă captivă.
Frank Martin (Jason Statham) este cel mai bun în meseria lui: transportă mărfuri periculoase sau ilegale fără comentarii. Dar ultimul său transport, o tânără frumoasă răpită de comercianții internaționali de sclavi, aduce complicații mortale planurilor sale de livrare. Acum, Frank trebuie să răzbească într-o luptă neîncetată plină de acțiune pentru a-și salva încărcătura prețioasă - și viața.