Inspirată de gândirea Hannei Arendt, regizoarea Nelly Ben Hayoun-Stépanian pornește într-o căutare globală pentru a înțelege natura cunoașterii în lumea modernă. Prin conversații cu gânditori precum Noam Chomsky și Nadezhda Tolokonnikova, ea investighează actul gândirii în sine și temerile contemporane care îl înconjoară.