Mâna care împinge leagănul
Un thriller psihologic captivant și plin de suspans care reinterpretează filmul clasic despre o mamă dintr-o suburbie selectă care aduce o nouă bonă în casa ei, doar pentru a descoperi că aceasta nu este persoana care pretinde că este.