De la 9,99 lei pe lună în primele 3 luni
În cartierul de afroamericani Sag Harbor din New York locuiește Charles Blakey (Corey Hawkins), șomer, ghinionist și pe cale să i se pună sechestru pe casa strămoșească. Un afacerist misterios pe nume Anniston Bennet (Willem Dafoe) îi bate la ușă și îi face o propunere bizară, dar profitabilă: să îi închiereze subsolul prăfuit peste vară contra unei sume care i-ar acoperi pe veci datoriile. Odată ce acceptă, Charles se trezește pe un drum terifiant pe care înfruntă stafiile rudelor sale și care îi închide pe cei doi bărbați într-un puzzle cumplit, în centrul căruia se află sursa traumelor lor și sursa tuturor relelor.