Documentare, Biografie
De la École des Beaux-Arts din Paris la Muzeul Ermitaj, André Brasilier și-a croit un drum unic ca pictor „transfigurativ”. Aproape de centenarul său, acest film celebrează cariera sa de 70 de ani, explorând armonia și emoția care îi definesc parcursul vieții în căutarea frumuseții.