Beads on One String
În acest film de călătorie unic, 50 de străini vizitează locuri sfinte din India, căutând tangențe între diversele lor credințe. Inspirându-se din Meher Baba, ei explorează misticismul și spiritualitatea, confruntându-se cu provocări și făcând noi descoperiri pe parcurs.