Tough Trucks of Ethiopia
În acest episod, Zay Harding călătorește cu camionul prin Etiopia, de la granița cu Djibouti prin Deșertul Afar până în dealurile centrale, unde explorează bisericile săpate în stâncă din Lalibela. Continuând într-un camion FIAT clasic, el vizitează Axum, renumit pentru legătura sa cu legendarul Chivot al Legământului.