White Crow
Nu e mereu ușor să fii un pic diferit față de ceilalți, iar o cioară mică și albă învață asta pe pielea ei în această animație. E tachinată de celelalte ciori, care sunt toate negre. Când însă mediul lor este amenințat de schimbări dramatice, faptul că e altfel se dovedește a fi un avantaj, permițându-i să găsească o soluție pentru întregul stol.