Divizia de dezvoltare
Lily Chan, o tânără ingineră software, investighează divizia secretă de dezvoltare a angajatorului ei, o companie cu sediul în Silicon Valley ce produce tehnologie de ultimă oră, despre care crede că se află în spatele uciderii iubitului ei.
„Divizia de dezvoltare” se concentrează pe o tânără ingineră software, pe nume Lily Chan. Aceasta lucrează pentru Amaya, o companie cu sediul în Silicon Valley care produce tehnologie de ultimă oră. În urma presupusei sinucideri a iubitului ei, Sergei, Lily bănuiește că e ceva necurat la mijloc și începe o investigație. Își dă repede seama că toate drumurile duc la Forest, enigmaticul director executiv al Amaya, și la Divizia de dezvoltare, divizia secretă a companiei. Încercând să descopere adevărul, Lily scoate la iveală o conspirație tehnologică ce ar putea schimba lumea.