Travis Barker: Mai tare decât frica
După ce supraviețuiește unui accident de avion devastator în care era să-și piardă viața, legendarul și electrizantul baterist Travis Barker pornește într-o călătorie de vindecare și regăsire de sine. Un portret intim al omului din spatele tatuajelor, care a transformat durerea în putere.