Regele Leu
Regele leu de la Disney, regizat de Jon Favreau, călătorește în savana africană, unde un viitor rege învinge trădarea și tragedia pentru a-și ocupa locul care îi revine pe Pride Rock. Prin tehnici inovative de filmare, Regele Leu aduce personaje prețioase la viață într-un mod cu totul nou.