Bob's Burgers: Filmul
O țeavă spartă creează un crater în fața Bob's Burgers, blocând intrarea și stricând planurile familiei Belcher. În timp ce Bob și Linda se luptă să susțină afacerea, copiii încearcă să rezolve un mister care ar putea salva restaurantul familiei lor. Pe măsură ce apar problemele, aceștia încearcă să revină spatele tejghelei.