Neînfricată
Hotărâtă să-și croiască propriul destin, Merida sfidează un vechi obicei, considerat sfânt de către lorzii bădărani și gălăgioși ai ținutului. Când faptele ei nechibzuite declanșează haosul în regat, Merida trebuie să-și folosească toată iscusința pentru a dezlega un blestem legat de o fiară sălbatică, până nu e prea târziu, descoperind pe parcurs și semnificația curajului adevărat.