Maya: Adevăruri îngropate
Acum peste 800 de ani, civilizația mayașă antică a dispărut. Timpul începe să-și pună pecetea și asupra ruinelor rămase. Cu ajutorul tehnologiei high-tech, o echipă de arheologi încearcă să păstreze aceste pământuri sfinte și, în acest proces, să descopere adevărul din spatele legendelor mayașe despre marea peșteră ascunsă chiar sub El Castillo. Înarmați cu tehnologie revoluționară, ei pornesc să afle adevărul îngropat despre Chichen Itza.