O poveste de Crăciun
Scrooge începe Sărbătorile cu disprețul său obișnuit, răstindu-se la funcționarul și la nepotul său. Dar când trei fantome îl poartă într-o călătorie revelatoare, trebuie să-și deschidă inima.