Gardienii galaxiei
Aventurierul Peter Quill e urmărit de vânătorii de recompense după ce fură un glob misterios râvnit de un tiran cu ambiţii ce ameninţă întregul univers. Pentru a nu fi prins, Quill se alătură unui cvartet de neisprăviți: Rocket, un raton înarmat, Groot, omul-copac, letala şi enigmatica Gamora şi răzbunătorul Drax.