Mickey: Povestea unui șoricel
Mickey Mouse este simbolul veseliei și inocenței pe aproape tot cuprinsul lumii. El a devenit imediat o senzație după apariția în „Steamboat Willie”, primul scurtmetraj animat cu sunet. De-a lungul deceniilor, Mickey a întruchipat versiuni diferite, în care s-au reflectat atât remarcabila carieră a creatorului lui, cât și schimbările sociale uriașe din țara pe care a ajuns s-o reprezinte.