Howard
„Howard” este povestea nespusă a lui Howard Ashman, strălucitul textier care a scris versurile unor producții Disney clasice precum „Aladdin”, „Frumoasa și bestia” sau „Mica sirenă” și creatorul unor musicaluri precum „Micul magazin al ororilor”. Cu înregistrări din arhivă nemaivăzute până acum, filmul explorează călătoria lui Howard pentru a deveni textierul din spatele unora dintre cele mai cunoscute filme de familie din lume.