Olivia Rodrigo: vin acasă
Cantautoarea Olivia Rodrigo pornește într-o călătorie neconvențională cu mașina din Salt Lake City, unde a început să compună albumul ei de debut „Sour”, către Los Angeles. Aici, ea rememorează crearea unui album care a doborât recordurile de audiență și ne împărtășește sentimentele ei de adolescentă care trece printr-o perioadă unică din viața ei.
Cantautoarea Olivia Rodrigo pornește într-o călătorie neconvențională cu mașina din Salt Lake City, unde a început să compună albumul ei de debut „Sour”, către Los Angeles. Pe drum, ea rememorează crearea unui album care a doborât recordurile de audiență și ne împărtășește sentimentele ei de adolescentă care trece printr-o perioadă unică din viața ei. Cu ajutorul unor aranjamente orchestrale noi ale cântecelor ei, interviuri personale și filmări inedite de la realizarea albumului, publicul e alături de Olivia într-o călătorie cinematografică ce dezvăluie povestea albumului „Sour”. Regia este realizată de Stacey Lee, iar filmul „Olivia Rodrigo: driving home 2 u” este produs de Interscope Films și Supper Club.