Un grup de polițiști de autostrăzi din Vermont sunt blocați într-o rivalitate cu polițiștii locali; rezultatul va determina dacă stația de patrulare pe autostradă este închisă.
Întotdeauna în căutarea acțiunii, cinci trupe de stat Vermont prea entuziaști, dar sub-stimulați, ridică iadul pe autostradă, ținând șoferii să se uite cu anxietate în oglinzile retrovizoare. Între o ceartă în desfășurare cu polițiștii locali asupra superiorității și guvernul de stat care dorește să-i închidă, Super polițiștii se trezesc să patruleze granițele bunului gust în timp ce derapează hilar și fără să vrea să rezolve crima vieții lor.