Taxi
Queen Latifah e cea mai rapidă taximetristă din New York, ale cărei abilități la volan și mașina tunată ajută un polițist sub acoperire prea înverșunat (Jimmy Fallon) să prindă o bandă de jefuitoare de bănci.
Belle Williams (Queen Latifah) e un demon al vitezei. Zburând printre străzile New Yorkului în taxiul ei tunat, ea și-a câștigat reputația ca fiind cea mai rapidă taximetristă din oraș. Taximetria e doar un popas către visul ei adevărat: Belle vrea să ajungă campioană la cursele de mașini. Ea își urmează visul, până când e deraiată de Andy Washburn (Jimmy Fallon), un polițist prea înverșunat, ale cărui abilități sub acoperire sunt egalate doar de inaptitudinea lui totală de la volan. Washburn, nevăzut prea bine la secția de poliție, se află pe urmele unei găști de frumoase jefuitoare de bănci din Brazilia, condusă de Vanessa (Gisele Bündchen). Pentru a prinde escroacele evazive, neavând carnet de conducere, Washburn o convinge pe Belle să facă echipă pentru a pleca pe urmele Vanessei și ale găștii. Belle are mână liberă să conducă cu orice viteză vrea și să încalce orice lege. Cei mai neașteptați parteneri din New York, polițistul fără mașină și taximetrista vitezomană, pornesc într-o cursă nebună cu jefuitoarele.