The Marvels
Puterile lui Carol Danvers, alias Căpitanul Marvel, se întrepătrund cu cele ale lui Kamala Khan din Jersey City, alias Doamna Marvel, și cu cele ale nepoatei înstrăinate a lui Carol, acum de la S.A.B.E.R., astronauta cpt. Monica Rambeau. Trioul trebuie să facă echipă și să lucreze împreună pentru a salva universul sub numele de „The Marvels”.