La hotarul dintre viață și moarte
La începutul celui de-Al Doilea Război Mondial, o companie de soldați americani devin camarazi apropiați atunci când se confruntă cu rezistența feroce a japonezilor în una dintre cele mai crâncene bătălii ale războiului, cea din insula Guadalcanal.