Acțiune și aventură, Thriller
Owen Wilson și Gene Hackman joacă în povestea unui aviator al marinei care fuge de trupele inamice necruțătoare atunci când avionul său este doborât deasupra unui teritoriu ostil.
După ce un pilot este doborât și încearcă să fugă de o armată care îl urmărește, comandantul constată că operațiunea de salvare este împiedicată de politică, forțându-l pe pilot să fugă departe de calea sa.