Umami
Sina Bora, chef și patron, are parte de provocări personale și profesionale într-o seară aglomerată de la restaurantul lui. Operația urgentă a tatălui său, lipsa ingredientelor, tensiunile dintre angajați și planurile lui Renzo, fostul său mentor, de a prelua localul îl fac pe Sina să ia decizii grele. „Umami” e o incursiune în energia Istanbulului, haosul din bucătărie și sinele lui Sina, oferind o captivantă experiență cinematică.
Ca patron și chef al unui restaurant aglomerat din Istanbul, Sina Bora are parte de o seară plină de provocări personale și profesionale. Înaintea deschiderii restaurantului, el află că tatăl său trebuie să fie operat urgent. Pus să aleagă între familie și localul care-i dă bătăi de cap, Sina se confruntă cu lipsa ingredientelor, tensiunile dintre angajați și o inspecție neașteptată. Situația se agravează când sosește fostul său mentor, renumitul chef Renzo. Pe parcursul serii, Sina trebuie să facă față multiplelor crize, împărțindu-și devotamentul între familie și muncă. Întâmplările îi testează limitele în calitate de chef, lider, fiu și om. „Umami” oferă o experiență cinematică memorabilă, fiind o incursiune în haotica artă culinară și lupta personală a unui om prins între ciocan și nicovală.