Bătăuşii Wasabi
Serialul urmărește un grup de tineri inadaptați simpatici, Jack, Jerry, Milton și Kim, și pe senseiul lor, Rudy, la Academia de Arte Marțiale a lui Bobby Wasabi, în timp ce întâlnesc adversari din ce în ce mai puternici, au parte de aventuri în afara dojoului și aspirații din ce în ce mai înalte și învață mai multe despre ei înșiși și unii despre alții.