Deli Boys
Când tatăl lor, un magnat al magazinelor de cartier, moare subit, doi frați pakistanezi-americani răsfățați pierd totul și sunt nevoiți să se confrunte cu viața infracțională secretă a tatălui lor, încercând să-i preia ștafeta în lumea interlopă.
După moartea bruscă a tatălui lor, un patron de magazin de cartier, Raj și Mir Dar, doi frați pakistanezi-americani răsfățați, pierd totul și află că tatăl lor, Baba, era mai degrabă un lord al drogurilor decât un magnat al corporațiilor. Băieții speriați sunt conduși în lumea interlopă (la propriu) de mătușa Lucky și de dușmanul ei, unchiul Ahmad. În timp ce Raj și Mir trec cu greu de la o catastrofă ridicolă la alta, fiecare mișcare pe care o fac este o chestiune de viață sau de moarte. Pentru că atunci când se termină banii, se termină și luxul de a o da în bară.