Transportul Organizat al Tuturor Speciilor (T.O.T.S.)
Pinguinul Clic și Pasărea Flamingo Zglobi au inceput cel mai bun serviciu din lume…sunt Zburători Juniori la T.O.T.S., adică Transportul Organizat al Tuturor Speciilor, unde sarcina lor este să livreze adorabilii pui de animale mămicilor și tăticilor. Ca prima echipă ce nu este formată din berze, cei doi prieteni înaripați au multe de învățat, dar ajutându-se de mintea lui Clic și inima lui Zglobi, ei vor dovedi că nu contează ce fel de aripi ai, ci ce se află sub ele.