Devenind adult
Creat de Brie Larson și Culture House, „Devenind adult” este o serie inovatoare de documentare hibrid care explorează provocările, triumful și complexitățile vieții de adolescent prin intermediul a zece povești incredibile despre maturizare. „Devenind adult” îmbină cinematografia narativă, experimentală și documentarul clasic pentru a prezenta individual tineri cu vârste între 18 și 21 de ani care-și spun poveștile.