Școala Vieții În Lumea Animalelor
Aventura intimă și extraordinară a animalelor bebeluși, de la siguranța pântecelui până la incertitudinea nașterii și primii pași tentativi ai acestora. Fiecare episod vede transformarea incredibilă a unui animal iconic diferit, plin de mirare și emoție. „Growing Up Animal” este povestea magică a instinctului de mamă al unei mame și a dorinței copilului ei de a supraviețui.