Băieţii descurcăreţi
Cântă cu „Băieţii descurcăreţi”, trupa de muzică alternativă preferată de Disney Junior pentru preșcolari! Rich, Scott, Dave și Smitty lucrează împreună în Depozitul de Idei pentru a rezolva „urgențele de idei” împreună cu prietenii lor, Nina și Șoricelul din Depozit.
Cântă cu „Băieţii descurcăreţi”, trupa de muzică alternativă preferată de Disney Junior pentru preșcolari! Rich, Scott, Dave și Smitty sunt niște generatori de idei care lucrează într-un Depozit de Idei pentru a rezolva „urgențe de idei” împreună cu prietenii lor, Nina și Șoricelul din Depozit. Fiecare episod prezintă cântece originale interpretate de trupă.