Garda Felină
Zuka Zama! Garda Felină s-a adunat și este pregătită de apărare! Kion cel neînfricat, Bunga cel curajos, Fuli cea rapidă, Beshte cel puternic și Ono cel care vede tot și-au unit forțele, deciși să lupte ca o adevărată echipă pentru a proteja Regatul Luminii! Luptând contra prădătorilor care amenință cercul vieții sau a dezastrelor naturale imprevizibile care le amenință regatul, Garda Felină este pregătită de apărare! Kion este liderul Gărzii Feline și abia așteaptă să dezlănțuie răgetul străbunilor!