Gigantosaurus
Patru prieteni, dinozauri mici, explorează o lume preistorică plină de aventură unde cel mai captivant mister dintre toate e Gigantozaurul, cel mai mare și mai fioros dinozaur din câți s-au văzut! Curioasa Istețica, jucăușa Zâmbi, Temi timidul și Voiini curajosul, toți vor să descopere secretele Gigantozaurului evaziv, și vor afla cu toții că au și ceva de învățat de la el de asemenea.