Kiff
Serialul o urmărește pe Kiff, o veveriță optimistă a cărei poftă de viață o implică în nenumărate aventuri prin orașul ei, alături de iepurașul Barry, prietenul ei cel mai bun. Într-o lume în care animalele și creaturile magice își duc viața de zi cu zi împreună, cei doi trebuie să facă față școlii, relațiilor și comunității lor adesea excentrice.