Koala Man
„Koala Man” urmărește povestea lui Kevin, un tată între două vârste cu o identitate secretă, a cărui unică superputere este pasiunea arzătoare pentru respectarea regulilor și pentru eradicarea micilor delicte. Koala Man și-a propus să facă ordine în orașul Dapto, angrenându-i și pe membrii familiei deja frustrate în aventurile sale tot mai bizare.