După ce un experiment sabotat îi oferă super puteri și piele indestructibilă, Luke Cage devine un fugar care încearcă să își refacă viața în Harlem, New York. Dar este scos rapid din ascunzătoare și trebuie să ducă lupta vieții lui în inima orașului - fiind nevoit să înfrunte un trecut pe care a încercat să îl ascundă.